لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ فولادی آب گرم - دیگ فولادی چیست - لیست قیمت بویلر - قیمت دیگ آبگرمکن دیواری - دیگ آب گرم صنعتی - دیگ فولادی آمل - قیمت دیگ آبگرمکن ایستاده که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ فولادی آب گرم - دیگ فولادی چیست - لیست قیمت بویلر - قیمت دیگ آبگرمکن دیواری - دیگ آب گرم صنعتی - دیگ فولادی آمل - قیمت دیگ آبگرمکن ایستاده خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ فولادی آب گرم - دیگ فولادی چیست - لیست قیمت بویلر - قیمت دیگ آبگرمکن دیواری - دیگ آب گرم صنعتی - دیگ فولادی آمل - قیمت دیگ آبگرمکن ایستاده با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم – در این مقاله در مورد لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم توضیحات بیشتری داده خواهد شده اما به عرض می رسانیم قیمت تمام شده  دیگ فولادی آب گرم برای مصرف کننده دارای 20% تخفیف و با باکیفیت ترین متریال ممکن می باشد.

با اطمینان و افتخار اعلام می نماییم که مشهد بخار با وجود داشتن 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید دیگ فولادی آب گرم هم اکنون لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم را با 20% تخفیف واقعی و ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم

دیگ‌های فولادی آب گرم یک راه عالی برای گرم کردن آب برای خانه یا کسب‌وکار شما هستند. آنها کارآمد، بادوام و در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف موجود هستند.

قیمت دیگ‌های فولادی آب گرم به عوامل مختلفی از جمله اندازه، ظرفیت، نوع سوخت و سازنده بستگی دارد. در اینجا چند نمونه از قیمت دیگ های فولادی آب گرم آورده شده است:

  • دیگ فولادی آب گرم 50 گالنی با سوخت گاز طبیعی: 500 تا 1000 دلار
  • دیگ فولادی آب گرم 100 گالنی با سوخت گاز طبیعی: 1000 تا 2000 دلار
  • دیگ فولادی آب گرم 50 گالنی با سوخت برقی: 1000 تا 2000 دلار
  • دیگ فولادی آب گرم 100 گالنی با سوخت برقی: 2000 تا 3000 دلار

توجه به این نکته مهم است که اینها فقط قیمت های تقریبی هستند و قیمت واقعی دیگ فولادی آب گرم ممکن است بسته به عوامل ذکر شده متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ فولادی آب گرم، لطفاً با یک فروشنده محلی تماس بگیرید.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

هنگام انتخاب دیگ فولادی آب گرم، باید عوامل مختلفی مانند اندازه خانه یا کسب‌وکار خود، تعداد افرادی که از خانه یا کسب‌وکار شما استفاده می‌کنند، نوع سوختی که در دسترس دارید و بودجه خود را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال یک دیگ فولادی آب گرم مقرون به صرفه هستید، یک دیگ با ظرفیت کوچکتر با سوخت برقی یک گزینه عالی است. اگر به دنبال یک دیگ فولادی آب گرم کارآمدتر هستید، یک دیگ با ظرفیت بزرگتر با سوخت گاز طبیعی یک گزینه عالی است. اگر به دنبال یک دیگ فولادی آب گرم با دوام هستید، یک دیگ با پوشش مقاوم در برابر خوردگی یک گزینه عالی است.

هنگام خرید دیگ فولادی آب گرم، حتماً یک مدل را انتخاب کنید که با ضمانت معتبر همراه باشد. این به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز مشکل در دیگ فولادی آب گرم خود، تحت پوشش قرار دارید.

پس از انتخاب دیگ فولادی آب گرم، باید آن را توسط یک متخصص نصب کنید. این به اطمینان از نصب صحیح و ایمن دیگ فولادی آب گرم کمک می کند. پس از نصب، دیگ فولادی آب گرم را باید به طور منظم سرویس کنید تا در شرایط خوبی کار کند.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ فولادی

دیگ فولادی یک مخزن بزرگ است که برای گرم کردن آب استفاده می شود. دیگ های فولادی معمولاً از فولاد ساخته می شوند و می توانند در اندازه ها و ظرفیت های مختلف باشند. دیگ های فولادی می توانند با سوخت های مختلفی مانند گاز طبیعی، نفت و برق کار کنند.

دیگ های فولادی برای گرم کردن آب برای خانه ها، کسب و کارها و سایر ساختمان ها استفاده می شوند. آنها همچنین برای گرم کردن آب برای اهداف صنعتی مانند تولید و شستشو استفاده می شوند.

دیگ های فولادی یک راه قابل اعتماد و کارآمد برای گرم کردن آب هستند. آنها همچنین در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود هستند، بنابراین می توان آنها را برای نیازهای مختلف سفارشی کرد.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از دیگ های فولادی آورده شده است:

  • قابل اعتماد و کارآمد
  • در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود است
  • می تواند با سوخت های مختلفی کار کند
  • تعمیر و نگهداری آسان

در اینجا برخی از معایب استفاده از دیگ های فولادی آورده شده است:

  • می تواند گران باشد
  • ممکن است نیاز به نصب توسط یک متخصص داشته باشد
  • ممکن است نیاز به سرویس دوره ای داشته باشد

در مجموع، دیگ های فولادی یک راه عالی برای گرم کردن آب هستند. آنها قابل اعتماد، کارآمد و در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود هستند.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم -  کدام دیگ آبگرم فولادی دارای راندمان و طول عمر بیشتری می‌باشد؟

در هنگام انتخاب و سفارش دیگ آبگرم فولادی مورد نیاز پروژه یا مجموعه صنعتی خود حتماً به موارد زیر توجه فرمائید :

  • رعایت استاندارهای معتبر و توصیه شده در خصوص جنس و نوع فولادهای بکاررفته در بدنه، کوره و تیوپهای دیگ آب گرم فولادی
  • رعایت کلیه دستورالعمل‌های اجرایی مطابق با نقشه ساخت برندهای معتبر و بین المللی در زمینه ساخت دیگ آبگرم فولادی
  • عدم اتکاء به تبلیغات برندها در خصوص کیفیت محصولات خود و انتخاب آگاهانه نوع، ظرفیت و فشار کار دیگ مورد نیاز

به عنوان مثال امروزه بهترین انتخاب دیگ فولادی آب گرم برای ظرفیت‌ بالاتر از 600,000 کیلوکالری در ساعت و یا 600 کیلوبخار در ساعت، دیگ‌های سه پاس فول وت بک با کوره اصلی و فرعی تماماً کروگیت و با لوله‌های آتشخوار و تماماً توربولاتور و یا اسپیرال، که بیشترین راندمان و طول عمر در دیگ‌های فایرتیوب را دارا می‌باشد.

بنابراین در زمان سفارش خرید دیگ آبگرم یا بخار فولادی مورد نیاز خود کاملاً به مشخصات فنی و کیفیت ساخت کوره و تیوپهای بویلر توجه کنید و به کلی‌گویی هایی نظیر "کوره‌های بویلر طبق استاندارد در ظرفیت‌های مشخص بصورت کروگیت ساخته می‌شوند" هوشیارانه توجه نمائید و از شرکت سازنده صراحتاً سؤال کنید که آیا دیگ آب گرم شما دارای کوره اصلی و فرعی کروگیت و لوله‌های اسپیرال می‌باشد یا خیر؟

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم -  تفاوت دیگ آبگرم فولادی واترتیوب با فایرتیوب :

  • در دیگ های فایرتیوپ جریان شعله و دود حاصل از احتراق با عبور از درون لوله ها و پاس های بویلر گرمای خود را به آب دیگ منتقل می کنند. اما در دیگ های واترتیوپ (مانند بویلر های نیروگاهی) حرارت و گرمای مشعل ها فضای اصلی دیگ را اشغال می کنند و آب درون لوله ها گرم می شود.(دیگ های واترتیوپ در ظرفیت های بسیار بزرگ تولید می شوند)
  • دیگ فولادی واترتیوب یا همان دیگ لوله آبی (Water tube boiler) از انواع بویلرهای فولادی است که برای کار در فشارهای بالا ساخته می شوند. این نوع دیگ ها در نیروگاه ها تا دمایی بالغ بر ۵۵۰ درجه سلسیوس و در فشار کار بیش از 100 بار تولید بخار می کنند. اما فشار کار در دیگ های فایر تیوب حداکثر 30 بار می‌باشد. دیگ های فایبرتیوب دارای لوله های فولادی بلندی هستند که گازهای داغ تولید شده در کوره ی آنها، از درون این لوله ها عبور کرده و آبی که باید به بخار یا آب داغ تبدیل شود، اطراف آنها جریان داشته و سیرکوله می شود.
  • بویلرهای فایرتیوب نسبت به هزینه ساخت دارای راندمان بالایی می باشند و تعمیر و نگهداری این نوع از بویلرها آسان تر از نوع بویلرهای واترتیوب است.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم -  تأثیر کوره و لوله‌های تماماً کروگیت (Corrugated) یا چین‌دار در افزایش راندمان دیگ‌های بخار و آب گرم :

امروزه با توجه به اهمیت انتقال حـرارت جابجـایی (Convection) در افـزایش رانـدمان دیـگ های بخـار و آبگـرم، اسـتفاده از تکنیـک‌هـایی کـه بتواند انتقال حرارت را افزایش دهد، بیشتر شده است. براساس مطالعات کاملی که بر روی افـزایش انتقـال حرارت از روش جابجایی حـرارت صـورت گرفتـه و بـه V.H.T.E (Vortex Heat Transfer Enhancement) معروفند و همانطوری که از نـام آن برمـی آیـد اسـاس کـار در ایـن روش هـا بـر پایـه ایجاد گردابه استوار است. یکـی از روش هـای پـر کـاربرد متـد V.H.T.E، اسـتفاده از چـین یـا کروگیـت در کوره‌‌ها Corrugated و لولـه هـای آتشخوار Corrugated (Spiral) Tubes در دیگ های بخار و آب گرم می باشد کـه بـه واسـطه تولیـد توربولاسـیون بیشـتر جریان سیال باعـث افـزایش انتقال حرارت جابجایی و بالطبع افزایش راندمان دیگ های بخار و آب گرم می گردد.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم -  تحقیقات نشان داده که انتقـال حـرارت داخـل کـوره و لولـه هـای تماماً چین دار یا تماماً کروگیت دارای الگوی بسیار پیچیده ای می باشد ولی بطور خلاصـه طبـق منحنـی ذیـل انتقـال حـرارت جابجـایی در کـوره و لولـه های تماماً کروگیت در محل چین ها تقریباً تا پـنج برابـر انتقـال حـرارت در کـوره و لولـه هـای صـاف مـی باشـد. همچنـین، در کـوره و لولـه هـای تمامـاً کروگیت بعلت چین‌های زیـاد و بـالطبع افـزایش سـطح آن هـا، انتقـال حـرارت تشعشـعی نیـز افـزایش مـی یابـد، و مجمـوع افـزایش انتقـال حـرارت جابجایی به روش V.H.T.E و تشعشعی بعلت چین‌های زیاد در کوره و لوله هـای تمامـاً کروگیـت(چین دار) راندمان دیـگ هـای بخـار و آبگـرم را بـه میزان زیادی افزایش می دهد.

 

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم -  چالش مهندسین مشاور و کارشناسان تأسیسات در انتخاب دیگ‌های چگالشی :

شکّی نیست که در دیگ‌های آبگرم چگالشی بدلیل امکان جذب گرمای نهان موجود در بخار آب حاصل از احتراق، از نظر تئوری راندمان بالایی بدست می‌آید. امّا عملاً برای رسیدن به این راندمان نیازمند کاهش دمای آب برگشتی به دیگ تا دمای پایین‌تر از دمای نقطه شبنم بعنوان شرط اصلی عملکرد چگالشی در دیگ آب گرم چگالشی می‌باشیم.

در واقع دیگ چگالشی تنها در محدوده مشخصی از دمای سیال ناقل حرارت بعنوان چگالشی عمل می‌کند و متأسفانه در بقیه موارد از نظر راندمان مانند یک دیگ آبگرم معمولی عمل می‌کند.

بطور خلاصه می‌توان گفت با وجود ادعای راندمان 92 تا 94 درصدی عملکرد دیگ‌های چگالشی، به دلایل فنی و اقتصادی متعددی که بعضاً و به اختصار در زیر آورده می‌شود، ادعای این راندمان و صرفه اقتصادی با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

  • اساساً دیگ‌های آب گرم چگالشی با چالشی بنام دمای آب برگشتی پایین روبرو می‌باشند، طبق منحنی شماره 1، در دیگ‌های چگالشی جهت کسب راندمان 96 درصد، درجه حرارت آب برگشت دیگ باید 90 درجه فارنهایت (حدود 50 درجه سانتیگراد) باشد، و با درجه حرارت آب برگشت 55 درجه سانتیگراد(حدود 130 درجه فارنهایت) راندمان دیگ چگالشی به 87 درصد می‌رسد که حداکثر برابر با راندمان دیگ‌های فایرتیوب سه پاس فول وت بک با کوره اصلی و فرعی از نوع تماماً کروگیت CORRUGATE و لوله‌های آتشخوار اسپیرال خواهد شد. در کشور انگلستان بیش از 90 درصد دیگ‌های چگالشی هرگز در فاز چگالش خود، عمل نکرده اند، و در فاز غیر چگالش خود بکار می‌روند. در این میان سؤال مهم این است که ساخت بزرگترین دیگ چگالشی جهان اساساً چه توجیهی دارد؟
  • منحنی‌های ارایه شده تنها بیانگر مقادیر حداکثر راندمان می‌باشد و عدد واقعی راندمان دیگ‌های آب گرم چگالشی همچون سایر دیگ‌ها در رنج A تا G متغیر می‌باشد، حال آنکه در حال حاضر در سطح کشور هیچگونه استانداردی جهت انجام آزمایشات تعیین راندمان‌ بویلرهای آبگرم از سوی مراجع قانونی وجود ندارد و راندمان‌های ادعا شده بدون انجام آزمایشات مربوطه می‌باشد.
  • فارغ از تمامی مشکلات تعمیر، نگهداری، تأمین لوازم یدکی، ایجاد مشکلات طراحی درجه حرارت آبگرم برگشت به زیر 40 سانتیگراد و قیمت بالای دیگ‌های چگالشی، در بهترین شرایط، راندمان اسمی آنها حداکثر 6 درصد بالاتر از دیگ‌های آبگرم فایرتیوب سه پاس فول وت بک با کوره اصلی و فرعی تماماً آکاردئونی کروگیت (چین دار) Corrugated و لوله‌های آتشخوار اسپیرال، خواهد شد که با تجزیه و تحلیل علمی و اقتصادی، دارای توجیه اقتصادی نمی‌باشد، به گزارش مجله معتبر گاردین حتی درکشوری چون انگلستان با وجود قیمت بسیار بالای سوخت، دیگ‌های چگالشی توانایی توجیه اقتصادی قیمت بالای خود را نداشته، و مصرف کنندگان از عدم پایین آمدن هزینه‌ها با وجود هزینه اولیه بالای این دستگاه ها گله مند بوده اند.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - مواردی که هنگام خرید دیگ آبگرم فولادی باید به آن توجه داشته باشید:

  • با توجه به اهمیت دیگ و مشعل به عنوان قلب سیستم حرارت مرکزی ساختمان ها و لزوم در نظر گرفتن احتمال نواقص و خرابی در عملکرد آنها (در طولانی مدت) و همچنین امکان صرفه جویی هرچه بیشتر در مصرف سوخت، چنانچه تعداد واحدهای مسکونی ساختمان 8 واحد یا بیشتر و یا متراژ کل سطح زیر بنای مفید ساختمان بیش از 1000 متر مربع مساحت داشته باشند طبق استانداردهای تاسیساتی نصب دو دستگاه دیگ آبگرم فولادی که هر یک قادر به تامین 60% از ظرفیت گرمایش مورد نیاز کل ساختمان را داشته باشند توصیه می گردد.
  • در ساختمان های مهم خدمات عمومی مانند بیمارستان ها، هتل ها و ... صرف نظر از نوع دیگ انتخابی (دیگ چدنی شوفاژ یا آب گرم فولادی) برای سیستم گرمایش مرکزی، طبق توصیه استانداردهای بین المللی مهندسی لازم است 3 دیگ و هر یک با قدرت تأمین 75 % از نیاز گرمایشی ساختمان نصب گردد که در صورت خراب شدن و یا ایجاد هرگونه مشکل برای مشعل ها یا دیگ ها، حتی یک دیگ هم به تنهایی قادر به تأمین بخش عمده ای از نیاز گرمایش و آبگرم ساختمان مهم مذکور باشد.
  • همچنین با توجه به اهمیت موتورخانه ساختمان ها به عنوان مرکز تامین سرمایش و گرمایش و ایجاد رفاه حال ساکنین توصیه می گردد محل موتورخانه ساختمان طوری در نظر گرفته شود که علاوه بر امکان رفت و آمد آسان ، درب ورودی بزرگ جهت امکان حمل تجهیزات مختلف، دارا بودن متراژ و مساحت مناسب جهت سهولت انجام عملیات نصب،بازرسی و تعمیرات احتمالی ، همچنین برخورداری از نور کافی و تهویه مناسب هوا برخوردار باشد.
  •     مهمترین تفاوت دیگ آبگرم فولادی با دیگ آب داغ ، بالابودن فشار کار دیگ های آب داغ است.
  •     قبل از انتخاب هریک از انواع دیگ آب گرم فولادی فایرتیوپ، ابعاد و وزن آنرا جهت ورود و نصب در فضای موتورخانه مورد بررسی قرار دهید.
  •     هنگام انتخاب دیگ آبگرم فولادی علاوه بر ظرفیت و ابعاد دیگ آب گرم یا آب داغ، فشار کار مورد نیاز دیگ را نیز مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان شرکت دماتجهیز تماس حاصل فرمائید.
  •     پس از انتخاب دیگ آبگرم یا آب داغ مورد نظر و قبل از حمل ، در محل نصب دیگ ها فنداسیون تراز شده و با ابعاد مناسب اجرا شود. تا پس از حمل بتوان دیگ را مستقیما روی فنداسیون مربوطه در موتورخانه قرار داد.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - توصیه های مهم نصب دیگ آبگرم فولادی :

  • در موتورخانه هایی که از دیگ آب گرم فولادی یا دیگ فولادی آب داغ استفاده می شود، نصب دستگاه سختی گیر یا رسوب زدا الزامیست.
  • با توجه به اینکه نصب کلیه تجهیزات اصلی موتورخانه و از جمله دیگ حرارت مرکزی روی فونداسیون بتنی از قبل اجرا شده با ابعاد مناسب طبق پلان جانمایی و دقیقا در محل قرار گرفتن تجهیزات انجام می پذیرد، لذا قبل از نصب تجهیزات اصلی موتورخانه از جمله دیگ آبگرم فولادی نسبت به تعبیه فونداسیون بتنی مورد نیاز، طبق ابعاد و استانداردهای تعریف شده، اقدام نمایید.
  • نصب ترمومتر مانومتر جهت نمایش دمای آب گرم موجود در دیگ و همچنین فشار سیستم گرمایش ساختمان روی هر دیگ آبگرم فولادی موتور خانه الزامی است.
  • نصب ترموستات مستغرق (آگوستات مستغرق) با دامنه دمایی 30 تا 90 درجه سانتی گراد (و یا 30 تا 110 درجه سانتی گراد) جهت تنظیم دمای دیگ و فرمان off-on به رله مشعل روی هر دیگ آبگرم فولادی الزامی است.
  • همچنین نصب حداقل یک شیر اطمینان و حداقل یک ترموستات مستغرق (آگوستات مستغرق) با دامنه دمایی 30 تا 160 درجه سانتی گراد یا بیشتر (بر اساس دمای کار دیگ آب گرم یا آب داغ) جهت تنظیم دمای دیگ و فرمان off - on به رله مشعل روی هر دیگ آب گرم یا آب داغ الزامی است.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - عواملی که باعث افزایش طول عمر دیگ های آب گرم فولادی می گردد:

  • طراحی و ساخت دیگ بر اساس نقشه های ساخت تایید شده و نیز طبق دستورالعمل اجرایی و روشهای مورد قبول ارائه شده استانداردهای بین المللی
  • استفاده از فولادهای آلیاژی و لوله های آتشخوار استاندارد، سطح حرارتی کافی تیوپ ها، تعداد پاس های دیگ آبگرم فولادی، والس زدن لوله‌ها بجای جوشکاری در اتصال به تیوپ پلیت‌ها
  • استفاده از سختی گیر رزینی مناسب با حجم آب در گردش سیستم گرمایشی و یا نصب رسوب زدا روی لوله های موتورخانه در سایز و تعداد کافی
  • دریچه های هد هول، هند هول و منهول با ابعاد مناسب و در محل های مورد نیاز جهت امکان بازرسی و سرویس های دوره ای و حتی امکان تعویض تیوپ های آسیب دیده دیگ در طول دوران بهره برداری
  • کیفیت تجهیزات جانبی دیگ های آب گرم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، به طوریکه نوع و کیفیت تجهیزات جانبی استفاده شده در دیگ های آبگرم یا آب داغ فولادی در عملکرد، ایمنی، طول عمر و راندمان این دیگ ها تاثیر بسزایی دارند. در این میان به ذکر این نکته اکتفا می شود که برای جبران افت راندمان احتراق مشعل ها، لازم است ظرفیت اسمی مشعل حدود 20% بیشتر از ظرفیت دیگ انتخاب شود.
  • انتخاب تعداد و ظرفیت مناسب دیگ حرارت مرکزی ساختمان به نحوی که حتی در سردترین ایام سال، جهت تامین گرمایش و آب گرم ساختمان، دیگ حرارت مرکزی ملزم به کارکرد پیوسته و بدون وقفه نباشد. (مثلاً در ساختمان های حساس خدمات عمومی مانند بیمارستان ها، هتل ها، مراکز دولتی، مجتمع های مسکونی بزرگ لازم است ظرفیت گرمایش مورد نظر روی یک دیگ آبگرم فولادی به تنهایی قرار نگیرد و علاوه بر آن همیشه یک دیگ آبگرم فولادی آماده ی کار به صورت رزرو برای مواقع اضطراری نیز در نظر گرفته شود)
  • انتخاب مشعل با ظرفیت محاسبه شده مناسب گرمایش دیگ (حداکثر 20% بیشتر از ظرفیت دیگ آب گرم فولادی)
  • تنظیم بودن شعله مشعل (آبی سوز بودن و جریان طولی مستقیم شعله مشعل در دیگ آبگرم فولادی)
  • انجام بازرسی ها و سرویس های دوره ای خصوصاً در رابطه با چگونگی و نحوه احتراق مشعل در دیگ آبگرم فولادی، عملکرد صحیح سطح کنترل ها، شیر اطمینان، ترموستات ها و ...
  • در صورت استفاده از مشعل گازوئیل سوز، نوع و زاویه پاشش سوخت از نازل گازوئیل مشعل، بر اساس قطر و طول محفظه احتراق دیگ و بنا به پیشنهاد کارخانه سازنده دیگ تعیین می شود.
  • محاسبه و اجرای دقیق دودکش از نظر قطر وارتفاع مکش دود با توجه به حجم هوای احتراقی

 

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با خرید دیگ فولادی آب گرم با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

مشخصات کلی دیگ فولادی آب گرم

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم -  دیگ فولادی آب گرم از تولیدات گروه صنعتی مشهد بخار می باشد.         

دیگ فولادی آب گرممشهد بخار از معتبرترین برندهای دیگ فولادی استاندارد در ایران می باشد. این دیگ در ظرفیت های مختلف با فشار های متفاوت کاری و برحسب سفارش تولید می شود.

مشخصات فنی و کیفیت بالای تولید در کنار قیمت مناسب دیگ فولادی آب گرم از دلایل استقبال مشتریان از تولیدات این شرکت می باشد. ظرفیت حرارتی 82000 تا 5000000 کیلوکالری در ساعت که به صورت 2 پاس و یا 3 پاس در فشارهای 2 ، 6 ، 10 و 12 بار از مهمترین مشخصات فنی دیگ آبگرم فولادی آب گرم می باشد. گروه صنعتی آب بند با استفاده از پرسنل متخصص و کارشناسان مجرب توانسته با ارائه محصولات با کیفیت در کنار قیمت مناسب پیشرفت خوبی در صنعت تاسیسات حرارتی کسب کند.

دیگ فولادی آب گرم بر اساس استاندارد BS 855 تحت نظارت اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید می شود.

در فرآیند ساخت دیگ فولادی آب گرم با کنترل کیفیت و سه مرحله بازرسی نشان استاندارد ارائه و بروب دیگ نصب می شود.

دیگ فولادی آب گرم از طریق ظرفیت حرارتی 82000 تا 5000000 کیلوکالری در ساعت به صورت دیگ سه پاس و دوپاس تولید می شود. فشار کاری دیگ فولادی آب گرم 2 ، 6 ، 10 و 12 بار می باشد.

برای دیگ فولادی آب گرم حداکثر دمای مجاز آب 90 درجه سانتی گراد و برای دیگ فولادی آب گرم آ بند حداکثر 130 درجه سانتی گراد دمای آب در نظر گرفته شده است.

کوره احتراق دیگ فولادی آب گرم مطابق با استاندارد BS1501 - 151 از ورق آتشخوار 17mn DN17155  و لوله های آتش خوار بدون درز ST35/8 DN17175  ساخته می شود.

تمام جوشکاری ها با الکترود های 6010 و 7018 با پیش گرم 300 درجه سانتی گرادی انجام می شود.

دیگ فولادی آب گرم پس از تولید و ساخت با 5/1 برابر فشار کاری تست هیدرواستاتیک می شود.

دیگ فولادی آب گرم مجهز به دو دریچه هندهول جهت بازرسی ، بازبینی و انجام عملیات اسید شویی می باشد.

نصب و راه اندازی دیگ فولادی آب گرم

گروه صنعتی آب بند دارای کادر مجرب فنی می باشد که نصب و راه اندازی دیگ فولادی آب گرم را بر طبق استاندارد ها و به بهترین نحو انجام خواهند داد.

دیگ فولادی آب گرم با بهره گیری از شاسی مقاوم و مستحکم به خوبی فشار ها و تنش های فیزیکی زمان حمل و نصب را تحمل می کند. دیگ فولادی آب گرم با توجه به استحکام شاسی ، جهت نصب نیازی به فنداسیون بتنی نداشته و فقط به تراز بودن و مسطح بودن محل نصب دیگ باید دقت شود.

قبل از راه اندازی مشعل دیگ فولادی آب گرم از باز بودن شیرهای ورودی و خروجی دیگ ، صحت عملکرد ترموستات هد و آگوستات ، سیر اطمینان ( در صورت نصب ) و باز بودن مسیر دود اطمینان حاصل کنید.

درب های قسمت جلویی دیگ فولادی آب گرم با بتن نسوز به ضخامت مناسب و تحمل دما تا 1450 درجه سانتی گراد و بدنه دیگ با عایق پشم سنگ و دانسیته 128 کیلوگرم در متر مکعب و قطر 10 سانتی متر کاملا عایق شده است.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - گارانتی دیگ فولادی آب گرم

دیگ فولادی آب گرم طراحی و تولید شده توسط مشهد بخار دارای گارانتی به مدت 36 ماه می باشد.

 

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.